Πολιτική επιστροφής χρημάτων & προϊόντων

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όλες οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν εφόσον δεν έχουν ήδη αποσταλεί. Αν η παραγγελία σου έχει πληρωθεί και επιθυμείς να την αλλάξεις ή να την ακυρώσεις, πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσα στα πλαίσια 12 ωρών. Από την στιγμή που το πακετάρισμα και η διαδικασία αποστολής έχουν ξεκινήσει, δεν είναι πλέον εφικτή η ακύρωση της παραγγελίας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι η #1 προτεραιότητα μας. Γι’ αυτό μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων ή εκ νέου αποστολή της παραγγελίας αν:

  • δεν την έχεις λάβει μέσα στα χρονικά περιθώρια 45 ημερών. (δεν περιλαμβάνονται 2-5 μέρες προετοιμασίας)
  • παραλάβεις λάθος προϊόν
  • δεν θέλεις το προϊόν που έχεις λάβει. (στην περίπτωση αυτή πρέπει να επιστραφεί το προϊόν με δικά σου έξοδα και να μην έχει χρησιμοποιηθεί)

Η επιστροφή χρημάτων δεν εγκρίνεται αν:

  • η παραγγελία δεν έχει φτάσει εξαιτίας παραγόντων που υπάγονται στον έλεγχο του πελάτη (π.χ. έχει δοθεί λάθος διεύθυνση)
  • η παραγγελία δεν έχει φτάσει λόγω εξαιρετικών  περιστάσεων που διαφεύγουν από τον έλεγχο μας (π.χ. φυσική καταστροφή, τελωνείο)

*Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων μέσα σε 15 μέρες αφού έχει λήξει η εγγυημένη περίοδος παράδοσης της παραγγελίας (45 μέρες). Μπορείς να το κάνεις με την αποστολή μηνύματος στη σελίδα  επικοινωνίας.